Merchandising

Definiție: ansamblu de metode și tehnici de prezentare activă, în cele mai bune condiții materiale și psihologice ale unui produs, la locul de vânzare, în scopul optimizării vânzărilor și pentru a aduce un plus de satisfacție clientelei în timpul căutării și cumpărării produselor, ceea ce implică: semnalare, expunere, evidențiere, întâietate, etc. Keppner a descris această tehnică ca „ansamblu de activități prin care se asigură consumatorului marfa de care are nevoie, la locul și momentul potrivit, la prețul potrivit.

Cyrom a învățat din experiența proprie și din greșelile altora, înțelegând că vânzările produsului pot fi continue doar dacă acesta este la raft.

În acest sens ne-am decis să avem propria noastră echipă de merchandiseri, ajungănd la 45 de angajați. Astfel putem spune că fidelizarea clienților noștri s-a efectuat prin încrederea acestora că produsele sunt disponibile la raft zi/noapte.

O altă atribuție importantă a unui merchandiser din echipa noastră este aceea de informare la punctul de vânzare a potențialilor clienți, atunci când par nehotărâți. Ei sunt instruiți cu privire la avantajele produselor noastre, așa că, cereți-le sfatul cu încredere!